svar på frågestunden del 2

Är det du som äger Wendy? :)
nope, wendy har vi bara lånat. tävlar & tränar wendy åt min hopptränare, som även äger henne!just, är din nya är din nya hjälm blå el svart ? ;D
den är blå :-)
vart köper du dina märkesgrejer osv ? oh hur viktigt tkr du det är med märkessaker ? ;p
de flesta köper jag nog på charlies. jag tycker det är kul med märkessaker & att min häst ser fin ut, men det är inget som är nödvändigt. det sitter ju inte i utrustningen, utan i ryttaren & hästen.
Hur kmr det sig att du rider Wendy??
min tränare ville att jag skulle tävla & träna wendy åt henne..
Lägger du massa pengar på schabrak tex?
inte så mycket på vardagsschabrak, men sen om jag verkligen suktar efter något tävlingsset så kan jag lägga lite extra pengar på det.

Provred du många innan du bestämde dej för Zip??
nej, vi letade inte c-ponny. men sen stod zip så nära så du åkte vi & provade för att se vad det var. sen ville jag ha honom ;-)
Vad är ditt mål med hästar?
lånsikitgt på storhäst? att bli så bra som möjligt. utbilda ponnyer & och sedan sälja kanske man får syssla med så man får lite cash? haha kanske kanske inte :-) får väl se vad som händer.
Vad är ditt favorit märke på utrustning??
oj finns så mycket. ridbyxor är animo & pikeur, träns dyón elr GG, chaps dyón där med, skönaste sadeln är butet eller equipe, nya favo hjälmen samshield, schabrak scarpati eller RG osv!
var har ni köpt zips sadel?? den e så snygg! xD
charlies tror jag ;-)
Hur brukar du förbereda dej inför en tävling?
jag brukar bara jogga zip lite och känna så han e lösgjord & avlappnad, inte rida ett för avancerat och jobbigt pass utan bara checka av så knapparna funkar. brukar även rulla över lite småhinder och bara hitta rytmen, det är viktigt på honom.
Tycker du att jag och matcho ska ställa up i DM i höst kvalen går i lb och lb+5 och a final i la men vi kan ju satsa på b final istället som går i lb, vad tycker du?
det får ni känna själva om ni är redo för :-)
Om jag och Matcho kom till dig för att träna en dag skulle du vilja matcha oss?
(Självklart mot betalning)
(om du menar träna er) så absolut, och betalning aldrig i livet haha! är glad bara om jag får träffa er :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

varför har du blå samshield hjälm? :)

2010-08-08 @ 14:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0