svar på frågestunden del 1

Hur gammal är du?
15... i december.
Hur lång är du?
1.55 kanske? har inte mätt mig på länge...
Hur hög och gammal är Zip?
9 år & 139,6 cm
Hur många hästar har du haft, vilka? Skulle va kul om du typ skrev ett inlägg ngn gång om alla hästar du haft innan Zip!! ;)
Har haft 2 st innan Zip. Tovdals Matcho & Munsboro Lyons. Har skrivit inlägg om dom i den förra bloggen, men kan skriva igen! :-)
Vad är dina mål med Zip och Wendy 2011? :)
hmm, zip vill jag ska gå MsvA bra & kunna satsa & svänga mer osv. Wendy har jag bara lånat, hon åker hem efter sommarn, men ska fortsätta tävla henne ändå tror jag (tävlar henne åt min tränare.) så med henne vet jag inte riktigt!

Hur länge har du ridit?
Började på "ridlekis" när jag var 3 & ett halvt.
Vad är det bästa du vet?
Oj, svår fråga finns så himla mkt!
Vilken är din favoritglass? ;D
Godaste kulglassen är melon & vanlig är snickersglassen!
Vad ska du ha för häst när du köper det?? : ) typ ålder, vad den ska ha gått osv?
En unghäst blir det väl förhoppningsvis, 5 årsåldern kanske? Kommer nog inte hänga upp mig förmkt på vad den har gått men kapacitet & rätt inställning tycker jag är viktigt!
hur blev du och linus tsm?
vi går i samma klass, sen snackade vi på datan & sen träffades vi på stan med massa folk, & så hade vi ju typ snackat en del innan osv :-) kortfattat!
har du mycket märkes kläder, lägg upp bild?
(svar till om du menar vardagskläder, kommer svar om märkesridkläder sen oxå) inte så jättemkt kanske, men äger några par lee-jeans, wesc tröja, cheap monay jeans, en del från sisters point osv!

kommer du bli brunett nån gång??
den ständiga frågan! skoja, nej jag vet faktiskt inte. funderar på att slänga i lite slingor i höst. det får frisören avgöra haha... we'll see!
Hur kom det säg at du fasna för Oh just zip me up? :)
fastna o fastna, jag kände att han kunde hoppa & att "det" som man letade efter fanns där bakom alla luftsprång, den långhåriga, omusklade & buskiga ponnyn som han var. han såg ut som en isbjörn med all päls! men jag kände helt enkelt att det jag letade efter fanns där nånstans, trots allt annat han höll på med. men det mesta jag såg i han var att han ville hoppa & göra rätt + att han hade kapaciteten bara han hade förtroende för sin ryttare! 
Skulle inte du kunna skriva lite mer om Zip o Wendy mer daglingen , vad du gör när du rider dem osv ? :DD
ska försöka!
i vilken affär köpte du lack legginsen med spets i ? grymt snygga! (;
den heter missäy. de har en hemsida, massay.se tror jag det var. vet ej om det finns på hemsidan än men du kan ju kolla :-)
Konstig fråga men, vem har du känt lägnst av de som rider som håller på fortfarande? Du har väl gått på ridskola? Säg typ en som du känner därifrån oh har bra konakt fortfarande och som rider :) skulle vara kul att få reda på :D
från ridskolan finns det nog egentligen ingen (som jag kommer på nu) som håller på fortf.  kommer inte på någon som jag känt riktigt riktigt länge heller! jennie kanske? vi träffades ju iof. på ett träningsläger :-)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin lördag! =)

2010-08-07 @ 17:54:05
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Emelie <3

Hej söt !

Om du röstar på min sko i min blogg blir du länkad . Jag har ca 4000 - 6000 läsare om dagen!



Skriv bara att du röstat så länkar jag dig!

Kramis <3



Hoppas du vill

2010-08-07 @ 20:46:42
URL: http://ammis.se
Postat av: Anonym

kmr de andra delarna av svaren sen ? :)

2010-08-08 @ 11:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0