mitt tjugohundratio, part 1

januari - åkte mycket skidor med lundeskog. filmade videos när vi halvt slog ihjäl oss, alltså... helt awesome ;-)



mars - jenjen som jag saknat var här & vi hade dunderkul! 

april - debuterade MsvA och rev sista hindret i grunden. hatade mig själv för att jag var så nära SM-kvalet och ville bara skjuta mig för att jag red så dåligt haha!

maj - firade 1 år med älsklingen, älskar dig!!

var i stockholm med resten av 9:orna!

tog min revanch i skogslotten, där vi satte dubbelnollan i MsvA och kvalade till SM! nästan glädjetårar... var en kanonhelg som aldrig kommer glömmas!

lycklig...

juni - solade hemma hos lunde i värmen. badade och hade det allmänt underbart

to be continued...


Kommentarer
Postat av: emma.m

Snacka om Awesome kort på Happy Lisa av mig :D

2011-01-01 @ 00:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0