BLACK & WHITE

Tjaaao! Idag började jag dagen med tävling på Grevagården. Men inte nog med det, vi hade kollat fel på tiden så vi var en timma försenade. Vi gick upp kl 7 och tävlingen började 8, lite smått panik right?? Så vi stressade men vi hann även fast jag var start nr 5. Pållan var jättedooktig iallefall, felfri runda och hon var VÄLDIGT pigg men roligt att hon är på! Efter vi startat så åkte vi hem direkt igen och jag fick göra iordning mig och sticka iväg till skolan, kändes ju helskumt att åka dit efter man tävlat haha. Men missade bara en lektion iaf :-) Nu är jag hemma igen och ska iväg lika fort, zip ska ridas. Latero!


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Fina bilder :)

2011-08-26 @ 15:50:23
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: belsas / elsa

Hoppas att du får en riktigt grym helg! :D

2011-08-26 @ 20:30:34
URL: http://belsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0