I'VE GOT A NEW FAVORITE DISH

Stentuff dag må jag säga. Skolan som innebar fem lektioner gick ganska segt. Sen körde eftermiddan igång i hundranitti. Började med ett tufft träningspass för Pernilla, Polly kändes fin på slutet efter lite jobb. Kom sen hem och åt världens godaste paj som mamma lagat. Jag har en ny favoriträtt, JARRÅ! Så jag fick i mig lite energi för att plugga i princip hela kvällen. Tittade även lite halvt på Top Model och Värsta Pojkvänsakademin. Nu ska jag lägga mig och läsa lite spanska och sen sätta på Masterchef-avsnittet som jag lyckades missa eftersom jag tränade idag. NATTI! ♥

Kommentarer
Postat av: Lina S

Kul med en ny favorit rätt :)

2011-11-30 @ 10:18:16
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0