plugg & svar på kommentar.

till stallet - till träning - får reda på att träningen är inställd - till stallet igen - rida på gärdet - hem. sådär såg eftermiddan ut ungefär. blev lite åkande, men z blev riden tillslut varjefall. fin var han oxå. endast lydnadspass idag. sätter mig nu nöjd och pluggar engelska. kanske inte så lockande, men måste göras. PUSS

Toppen blogg, kan du inte lägga in MASSA bilder från hela ditt 2010 & "failbilder" med zip ? :D
Svar: Tack! kan göra det när jag har tid, failbilder har jag nog inga direkt, men om jag hittar nått roligt så kan jag väl slänga in de med :-) 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur gick det på tävlingen :D ?

2011-03-08 @ 20:18:19
URL: http://teampf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0