BLOGGRAPEAD

Damm it! Jag blev bloggrapead av Mike igår som ni nog la märke till. Jag och Sandri åkte bort till Visse och Mike på kvällen, och jag hade glömt logga ut bloggen så då passade han på den rackarn. Har en spännande historia från igår också kan jag säga. Min moppe la nämligen av och vi åkte i 20 km/h mysigt i ett kolsvart Baltak(!!) Vi var lite smårädda i början men sen slappnade vi av och kunde småskratta åt situationen istället men visst var det läskigt. Hemresan blev på samma vis, tog nästan en halvtimme att komma hem haha... men vi hade det ju roligt iallefall!
Eftersom min moppe då är lite sjuk så kommer älsk och hämtar mig ikväll, snäll som han är ♥ Så nu ska jag göra iordning mig. Ha det fint hurni!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja en aning rädda var vi nog, men tror att vi kunde slappna av när vi visste att vi hade hårspray i jackficka, HAHA! Nej men det var en spännande åktur, och vi fick se både baltak och tidaholm från en annan vy ;) <3

2011-11-05 @ 23:10:00
URL: http://fotonbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0