TUSEN GÅNGER STARKARE - ÄNDRAT MIG, LÄS DEN

Så stängde jag igen boken för sista gången (för idag kanske?). Tusen gånger starkare, utläst. Och jag har ändrat mig något kopiöst från igår. Jag läste ut dom där hundra sidorna igår och idag, och jag kunde inte sluta läsa! Det enda jag längtade efter i skolan var att få komma hem och läsa (seriously...!). I början var den (som jag sa igår) tråkig, lite trög att läsa men den blev bara bättre och bättre och bättre. Så nu har jag suttit här och tittat in i väggen, med ett leende på läpparna. Jag tänker inte avslöja nånting, men läs den, Tusen gånger starkare. FY TUSAN, vad bra!




Kommentarer
Postat av: josefine

Tack :)

2011-10-05 @ 18:14:36
URL: http://jossiamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0